Pogoji uporabe

Cenjene kupce, ki nakupujejo preko spletne strani www.tike.si, podjetje SPORT VISION d.o.o., OBVEŠČAMO:

- Da se prodaja blaga preko spletne strani www.tike.si izvaja v okviru registrirane dejavnosti podjetja SPORT VISION d.o.o, Hrvaška ulica 18, 1000 Ljubljana, SI68697856,  tel: 01/ 422 80 34, www.tike.si.

- Naslov za reklamacijo je: Trgovina Tike, Mestni trg 18, 1000 Ljubljana.

- Da so osnovne lastnosti artiklov objavljene na spletni strani www.tike.si.

- Da po Zakonu o varstvu potrošnikov nakup preko naše spletne strani www.tike.si velja za spletno prodajo.

- Da ima blago, prodano prek spletne strani www.tike.si lastnosti, ki so potrebne za redno uporabo te vrste blaga v skladu z njegovim namenom, kot je opredeljeno v deklaraciji.

- Prodajna cena blaga je označena z vsako postavko; Vse cene v spletni trgovini Tike so navedene v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

- Da je dostava brezplačna za vsa naročila.

- Dostavljeno blago dostavimo v roku 2-3 dni s Pošto Slovenije na način, ki je definiran tukaj.

- Da se možnost nakupa blaga s posebnimi cenovnimi ugodnostmi izvaja v skladu s pogoji, objavljenimi na spletni strani www.tike.si.

- Da potrošnik, ki kupi blago prek spletne strani www.tike.si lahko naročilo plača po povzetju ali s kreditno kartico.

- Ko kupec ustvari naročilo s pritiskom na gumb POTRDI, se zaveže, da bo plačal naročeno blago.

- Če v primeru prejema blaga kupec ugotovi, da artikel ni ustrezen, ima pravico, da artikel zamenja v roku 30 dni za drug artikel. Nov artikel je lahko dražji ali pa cenejši. V primeru menjave za cenejši artikel, se razlika kupnine vrne, v primeru   dražjega artikla pa se razlika ob prejemu artikal doplača.

- Če v primeru prejema naročila kupec blaga ne želi obdržati, ima pravico odpovedati pogodbo in zahtevati vračilo kupnine v roku 30 dni, kot je opredeljeno v tem dokumentu.

- Da ima potrošnik za blago, naročeno prek spletne trgovine, pravico reklamirati že uporabljen artikel na način, ki je določen za blago, kupljeno prek spletne trgovine. Način in postopek za uveljavljanje reklamacije najdete tukaj.

- v primeru težav nas kupec lahko kontaktira preko obrazca ali po telefonski številki +386 41 365 075, kamor odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da morebitne spore rešujemo mirno in sporazumno. Pri izvensodnem reševanje sporov skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik izdelkov in storitev omogočamo objavo elektronske povezave na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

- reklamacijski list lahko prenesete tukaj.

                                                                    

S spoštovanjem

Vaš Tike