Kako kupiti

Izbor artikla

Na vrhu vsake strani je spustni meni s kategorijami izdelkov. S klikom na želeno kategorijo se odpre nova stran z artikli iz izbrane kategorije. Če ste izbrali skupino artiklov, ki vas zanimajo, si lahko ogledate več informacij o določenem artiklu, tako da kliknete na fotografijo artikla. Z izbiro želene velikosti in klikom na gumb Dodaj v košarico, artikel dodaste v košarico.

Vsebina košarice                                 

Vsebino košarice lahko kadar koli pregledate s klikom na ikono košarice na desni strani strani. V košarico lahko dodajate artikle, dokler ne naročite vsega, kar želite. Postavke, ki ste jih dodali v košarico, lahko odstranite posamezno s klikom na gumb Izbriši.

 

Naročanje artiklov iz košarice

Za naročilo artiklov, ki jih vnesete v košarico, morate izpolniti vsa zahtevana polja in klikniti na gumb Sprejmem. Po tem boste prejeli potrditveno obvestilo na e-naslov, ki ste ga navedli ob prijavi. Če niste registrirani, se morate registrirati ali opraviti nakup brez registracije, tako da izpolnite vse potrebne podatke:

Ime in priimek

E-pošta in kontaktni telefon

Kraj in poštna številka

Ulica in hišna številka

Izbira načina plačila

Izberete lahko:

-plačilo z gotovino ob dostavi (po povzetju)

-plačilo s kreditno kartico (Mastercard ali Visa)

 

Zaključek naročila

S klikom na gumb Sprejmem boste prejeli obvestilo o uspešno poslanem naročilu. Na naveden e-poštni naslov, vam bomo poslali potrditev naročila, po obdelavi naročila boste prejeli vse nadaljne informacije o prispeli pošiljki.

 

Po oddaji naročila

Po potrditvi naročila kupec prejeme na dani elektronski naslov obvestilo "potrdilo o prejemu naročila/naročilo v obdelavi", t.j. da je naročilo uspešno oddano – sprejeto v informacijski sistem prodajalca. Pravni status prejetega naročila je "prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani prodajalca.
Prejeto naročilo ponudnik pregleda ter preveri možnost dobave naročenih izdelkov ter kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila in predvidenem roku dobave (obdelava naročila).
Preverja se ustreznost artikla in morebitne poškodbe.
Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka.
Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko z namenom zagotavljanja točnosti dobave (npr. da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti) oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.
V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri prodajalcu, ali v primeru naročil posameznika, ki nakupov ne izvrši, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila.
Prodajalec lahko prejeto naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr. izdelka ni na zalogi, izdelek ne ustreza fotografiji, ni izpolnjena zahteva po ustreznem plačilu, zaradi vnosa in objave očitno napačne cene, ki je posledica avtomatiziranega prenosa podatkov, ipd.). Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane obveznosti do ponudnika iz preteklih naročila, če je v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine Tike ali če zlorablja pravico do odstopa od pogodbe. V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »naročilo zavrnjeno« ali v primeru, ko del izdelkov z naročila ni možno dobaviti, "naročilo delno zavrnjeno."

Morebitne spremembe oddanega naročila za izdelek (npr. številke oz. velikosti, barve, količine, ipd.) lahko kupec poda tako, da pred obvestilom o potrditvi naročila (oz. izdajo računa) pošlje zahtevo za spremembo na elektronski naslov podpora@sportvision.si oz. s klicem na telefonsko številko 018280658

Račun je možno izdati le na fizično osebo in ga ni mogoče popravljati na pravno osebo.